Wat moet je doen als je niks te doen hebt op school?

Ik verveel me kapot.

Weet jij het antwoord?

/2500

Huiswerk maken!

Briefjes door de klas laten gaan, SMSjes versturen, propjes gooien of even gaan slapen.

Jezelf leren tekenen, een goed slecht boek lezen, een doorgeef- verhaal schrijven samen met een paar andere verveelde klasgenoten, slimme vragen stellen of juist vragen verzinnen waardoor je je leraren op de praatstoel krijgt, het dierlijk gedrag bij de mens (bij je klasgenoten) bestuderen alsof je van een andere planeet komt, een oplossing verzinnen voor het wereld-energieprobleem, voedseltekort, klimaatverandering. Wat jij wil. Je hoort het, ik heb jarenlange ervaring!

Muziek luisteren, je mailbox opruimen, je kluisje opruimen, rondlopen, vrienden zoeken, in de zon liggen (als die er is) of huiswerk maken? Ik weet het zelf ook nooit als ik alleen een tussen uur heb xD

heel actief worden op gv

Mensen bestuderen en vervolgens concluderen op wat voor dier ze lijken, filosofische vragen discusseren met je klasgenoot naast je, staarwedstrijd houden,muntje laten draaien als een tol, pen afkluiven,albert heijn(?) voor snacks, school rondlopen en kijken welke personen je opnieuw tegenkomt, je als ninja verkleden en de lerarenkamer binnen sneaken. oneindig veel plezier op school!

Op school zou je je natuurlijk niet moeten vervelen en zou je het juist enorm druk moeten hebben.Maar blijkbaar geldt dat niet voor iedereen!Een beetje lui misschien?

Als je niks meer te doen hebt op school zou ik lekker naar huis gaan.

Gaan tekenen/kleuren, liedjes luisteren, kletsen

Ik zou je aanraden met je klassenleraar of jouw decaan te gaan praten, want je zit op een school die onder jouw kunnen is. Het is een luxeprobleem, maar uiterst belangrijk voor jouw toekomst. Als je doorsukkelt, dan wordt je lui.

Een potje voetballen met de rest van de klas.

Er is altijd wel IETS aan schoolwerk wat je kunt doen.. dat weet je zelf ook wel. Maar als je tussenuren hebt kun je een rondje in of rond de school lopen of ergens naartoe fietsen, vrienden/klasgenoten opzoeken, op internet gaan waar je met oordopjes in naar je favoriete muziek kunt zoeken en luisteren (bron 1), de meest vreemde activiteiten zoeken om een keer te gaan doen. Heb je meteen wat leuks om naar uit te kijken (bron 2) of verschillende spelletjes en filmpjes kijken (bron 3), enzovoort! Als je je in de klas verveelt is dat een ander verhaal. Dan zit je mogelijk niet op het goede niveau en is het misschien beter eens een gesprek aan te gaan met je mentor. Anders ga je je nog heeel lang en heel vaak vervelen en haal je niet alles uit je eigen kunnen. Dat is hartstikke zonde joh. Het is aan jou wat je er mee doet. Als je je verveelt moet je trouwens niet de hele tijd gaan denken 'oh wat verveel ik me toch kapot', want daar wordt het echt niet minder van. Als je een moment niks te doen hebt, geniet er dan eens van. Ga bedenken wat je allemaal kan gaan doen, geniet van de rust, van de vrijheid.. Je hebt nog drukke momenten genoeg in je leven en dan zou je nog terugverlangen naar die momenten wanneer je helemaal niks te doen had op school.. :)

Bronnen:
http://listen.grooveshark.com/
http://www.i-am-bored.com/
http://www.leukedingendoen.nl/default.aspx...

tegen iedereen die je tegenkomt zeggen dat je te laat bent. Verkondigen dat je de zin van het leven weet.En als ze je dan vragen wat het is zeggen:Op de bus wachten! Onkruid wieden langs de leslokalen Lief klein konijntje gaan zingen

Niks te doen op school? Waarom ga je naar school dan? Leren, lezen,vooruit werken, dingen uitzoeken, naar de bieb. Het is makkelijk om te zeggen dat je je verveelt, alsof er niets is te doen. Dat je geen zin hebt is wat anders, geloof me er valt zo veel te doen je moet het alleen willen.

Andere studie zoeken.

Om meer uitdaging vragen of zelf zoeken. Als je snel door de aangeboden stof heen bent en je doet het erg goed op school dan heb je meer uitdaging nodig waarbij jouw hersens moeten kraken. Veel scholen hebben hier mogelijkheden voor. Vraag er eens naar bij jou op school en als het er niet is, ga er dan over nadenken hoe je dat zou kunnen opzetten of invullen. Dan kraken je hersens toch nog en komt er iets zinvols uit voort! Succes!

de leraren irriteren, dat is wat wij altijd doen. dus met nog een paar verveelde vrienden uit de klas doen wie het eerst eruit wordt gestuurd? lol dat je dan hebt dan ken je egt lache!

naar je mentor gaan en dat zeggen,, ik ben erdoor een nivau hoger geklommen xD

smsen met vrienden,ook gv doen op je telefoon

Ik ken dat, zelf vind ik school ook hartstikke saai. Maar wat het mei altijd toch weer leuk maakt, is gezellig kletsen met mijn vriendinnen, en de leraren uitlachen als ze niet kijken. En voor de rest kan je natuurlijk ook proberen om achter in je schrift je leraar na te tekenene, of iemand anders.

leren voor een proefwerk of SO dat je later die dag krijgt xD

Kijk hier maar eens! 14 pagina's vol onzinnige dingen xD

Bronnen:
http://forum.girlscene.nl/forum.php/Crea_B...

je hersens voor iets interessants/geniaals gebruiken. niemand weet wat jij terwijl allemaal kunt bedenken vind iets uit, schrijf een boek,

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100