Kan je van 4 havo naar 5 vwo?

Ik sta nu namelijk allemaal achten en negens. Ik wil in ieder geval nog na de Havo Vwo doen alleen wil ik het liefst zo snel mogelijk van de middelbare school. Ik heb voorgaande jaren havo/vwo TTOgedaan en ben dit jaar met TTO gestopt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Dat hangt van de regels van de school af, want normaliter kun je pas na 5 havo naar 5 vwo. Mogelijk kun je met extra inhaallessen alsnog sneller overstappen, maar de school moet je dan wel die mogelijkheden bieden. Overleg op school over de mogelijkheden. Je kunt ook overleggen met een andere school zoals Luzac wat zij kunnen betekenen om de middelbare school sneller af te maken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+, met de kanttekening dat Luzac wel een dure optie is (ruim € 20.000,-)