Bestaat er een opleiding waar je rijbewijs wordt vergoed?

Een MBO opleiding die je rijbewijs vergoed?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als een rijopleiding in en andere opleiding opgesloten zit (zoals chauffeursopleiding), zitten die kosten ook in de opleidingskosten, dus die moet je alsnog betalen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
defensie .militaire dienst . opleiding chauffeur .

Antwoorden (2)

Chauffeursopleiding
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
jc54
6 jaar geleden
Chauffeursopleiding vergoedt niet, die KOST geld.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb zelf lesgegeven aan chauffeurs niv 2 MBO. Zij betaalden de rijlessen niet zelf. Dat werd betaald.
ronron1212
6 jaar geleden
En wie had dan de opleiding betaald @alkmaar1966
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Gaat dit over rijbewijs C of B? Met een betrouwbare bron zou je antwoord sterker zijn.
Nee, opleidingen vergoeden niets, die kosten alleen maar geld. Er zijn wel werkgevers die opleidingen vergoeden.......