Wat behoor ik minimaal te verdienen ?

Ik ben een alleenstaande moeder van 45 jr. werkzaam als Helpende 2 in de Thuiszorg, en inmiddels intern mijn medicijncertificaat behaald.
Verder niet specifiek gediplomeerd als Helpende, maar wel 1 jaar M.D.G.O. Intas gedaan, helaas toen niet voor geslaagd. Enige ervaring in de zorg eerder was Alfazorg medewerker voor 1 jaar, en Interieur verz. in de gehandicaptenbranche voor 4 jr.
Mijn uurloon nu is 11.33 Br. en vf April 2017 in dienst.
Via het Cao vvt is het me niet geheel duidelijk zodoende mijn vraag hier.
Dank voor de reactie

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

het minimumloon van iemand in de Thuiszorg boven 22jr is als je 40 uur per week werkt per uur 9,11 . als je 38 uur per week werkt per uur 9,59. als je 36 uur per week werkt per uur 10,12. hier nog even een linkje naar de site: https://www.salaris-informatie.nl/wettelijk-minimumloon/huidig-wettelijk-minimumloon