Een intense emotie is geen fysieke oorzaak, maar kan wel fysieke gevolgen hebben (ik denk dat je dat ook bedoelt). Iets kan bijvoorbeeld een zo sterke emotie oproepen dat je in huilen uitbarst, of flauwvalt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja. Emoties zijn sowieso neurologisch en intense emoties (zoals angst) meestal ook hormonaal. Dat zijn fysieke oorzaken.