wat staat er allemaal op je havo diploma?

Staan er je examencijfers op of staat er alleen op dat je voor alles geslaagd bent waardoor er dus geen verschil is of je nou een 6 of een 9 voor een examen haalt. En wat staat er nog meer op?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Op je diploma staan geen cijfers, daar krijg je een apart vel voor. Op het diploma staat jouw volledige naam, je geboortdedatum, de naam van de school, de datum waarop je het kreeg, en handtekeningen van de directeur, examensecretaris, en jouzelf.
Amadea