Kun je je na 1 mei nog inschrijven voor opleidingen?

Heb het voornamelijk over de HAN Hogeschool en Fontys Hogescholen. Iemand enig idee hoe deze 2 scholen dit handlen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.6K
Erna55
6 jaar geleden
Lees hier eens : https://www.han.nl/start/bachelor-opleidingen/aanmelden/
MarBet
6 jaar geleden
Ik weet het niet specifiek voor deze scholen, maar volgens mij betekent aanmelden voor 1 mei dat je sowieso wordt toegelaten (mits je voldoet aan toelatingseisen natuurlijk en het geen lotingsstudie betreft). Meld je je later aan, dan hoeft de school je niet meer toe te laten. Of ze dit wel of niet doen, zal afhangen van de hoeveelheid aanmeldingen en hoe ze jouw succeskansen inschatten voor de opleiding. Over het algemeen zullen ze je gewoon toelaten.

Antwoorden (1)

Nee, niet voor augustus.
Wel bij Fontys uiterlijk 30 januari als je in februari wilt instromen.

HAN hogescholen tot uiterlijk 1 mei

Fontys hogescholen
Meld je uiterlijk 30 januari aan als je in februari wilt instromen.
Meld je uiterlijk 1 mei aan als je in augustus wilt instromen.
Instromen in februari is mogelijk bij leslocatie Eindhoven en bij leslocatie Tilburg.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
http://nos.nl/artikel/643108-deadline-voor-inschrijven-verstreken-wat-nu.html Dit artikel zegt wat anders over Fontys. Ik weet niet hoe het met HAN zit. Iemand met enige ervaring hiermee?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@Vrager
Jouw link is van 2 mei 2014!!