Moet ik opnieuw naar de intakegesprek?

Ik heb mij vorig jaar ingeschreven op de opleiding SJD op saxion en heb toen een intakegesprek gehad waarna ik een positief advies kreeg en dus toegelaten was tot de opleiding. Helaas ben ik vorig jaar gezakt voor mijn Havo examens en heb dus een jaar overgedaan. Nu moet ik mij weer inschrijven voor een opleiding maar als ik mij weer inschrijf bij SJD moet ik dan opnieuw naar een intakegesprek of hoeft dat niet omdat ik vorig jaar eigenlijk al was toegelaten?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
TurfGraver
7 jaar geleden
Dat zullen zij bepalen. Ik vermoed van wel.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk zullen ze je hiervoor opnieuw uitnodigen. Je kunt natuurlijk altijd zelf de vraag voorleggen aan de opleiding.
Overigens ben je gewoon toelaatbaar en mag de school je niet zomaar weigeren, dus je hoeft je geen zorgen te maken over wel of niet aangenomen worden.