leer je op de bbl minder dan op de bol?

ik ga de kappers opleiding doen, maar ik ben bang dat je op de bbl minder leert dan op de bol omdat je minder naar school gaat

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Nee . De BBl is een zeer goede opleiding's gang . Zoek wel een BBl baan bij een goede zaak die aan opleiding doet enz . Het is de harde leerschool jij en je baas weten vrij snel of het kappers vak wat voor jou is dus na drie maanden weet je ja dat het het gaat leuk ik ga er mee door . Je hebt direct een salaris en je hoort bij de groep met alle lusten en lasten . Dus altijd werken op zaterdag ook voor de kerst vaak ook nog extra werken ( meer dan de minimale 24 uur ) maar je leert snel . Binnen twee jaar kan je zeg een leuke kapster zijn . Op school leer je dan de essentiële theorie . De bol is vier dagen naar school en een dag stage vaak sta je dan maar wat het eerste jaar en op school zullen ze je wel bezighouden maar het schiet niet echt op ( sorry ) bij de bol denkje goh wat gaat het goed want de school zegt algauw oké Na een jaar moet je 2 dagen stage lopen en dat is nou net het probleem dan zegt je stage gever wat kan je nu want je wordt nu een dure stagiair . Die nog geen relevante werkervaring heeft . Ja het voordeel Vd bol als je jong bent dat je nog wat zeg mag aanklooien lekker in een school met lange vakanties enz . Ja het is een taboe om te zeggen maar wie houd wie nou bezig op de bol dus een een heel circus aan leraren en ? Maar resultaten matig ( hoeveel er slagen zegt niks maar hoeveel werken er nog een jaar na het examen in het kappersvak . ) Maar de selectie om een bbl plek te vinden is hard . Er zijn ook nog particuliere scholen vaak heel duur maar wel goed . De bol is ideaal als je nog lekker op school wil zitten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ronron1212
7 jaar geleden
Dure statigere? Direct een salaris? Ik denk dat beide nog al mee vallen.