Waar in het buitenland kan je betaalbaar een taalcursus doen (Spaans of Frans)?

Ik heb zelf al op sites als EF gekeken, maar dan ben je een fortuin kwijt. IK heb het gevoel dat het goedkoper kan, voor dezelfde kwaliteit. Maar hoe... Heeft iemand ervaringen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Niet iedereen kent alle afkortingen. Wat betekent EF?
Een fortuin is subjectief, dus wat is voor jou een fortuin?
Wat ben je bereid maximaal te betalen?

Het beste antwoord

Wat ik zelf goed te betalen vind zijn de taalcursussen bij Spanish Language Travels, maar dan moet je wel naar Zuid-Amerika gaan en moet je weer een vliegticket betalen.
http://www.spanishlanguagetravels.com/
Voor 2 weken lessen in Guatemala (3 uur privéles per dag) inclusief accomodatie betaal je bijv. 446 euro.