Voor wie geldt het studie leenstelsel?

Krijg ik met het studie leenstelsel te maken als 3e jaars student? en wat gebeurd er met mijn basisbeurs, word die nog wel gewoon kwijt gescholden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee hoor; geen paniek. Het leenstelsel gaat volgend studiejaar in en geldt dan voor diegene die dan aan de studie gaan beginnen. Mijn dochter die net begonnen is komt er goed vanaf; zij is de laatste lichting die niet onder heet leenstelsel valt :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor de informatie :) weer een zorg minder ;)