Kan je na het behalen van een mbo niveau 4 diploma terugvallen op je havo diploma?

Stel, je hebt een mbo niveau 4 diploma gehaald, maar wilt op een hoge school een totaal andere opleiding gaan volgen die niet aansluit op je mbo-opleiding (nieuwe wetgeving). Kan je dan terugvallen op je havo diploma die wel toegang verleent tot het hbo?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ja, je hebt de vereiste vooropleiding, dus dat is geen probleem. Dat je daarbij nog een andere studie hebt gevolgd doet niet ter zake.