Moet ik mijn studiefinanciering toch terugbetalen (zie omschrijving)?

Ik volg nu een mbo niveau 4 opleiding en ontvang een basis en aanvullende beurs. Ik ga mijn opleiding niet halen en heb een andere leuke opleiding gevonden op niveau 3. Als ik stop met deze opleiding en die niveau 3 opleiding ga volgen, moet ik dan mijn stufi terugbetalen die ik heb ontvangen tijdens mijn niveau 4 opleiding?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee die hoef je niet terug te betalen mits je je diploma (niv. 3 of hoger) binnen 10 jaar haalt.

En hou er ook even rekening mee dat je op et mbo maar 4 jaar recht hebt op studiefinanciering. Daarna moet je de studie zelf bekostigen.