Wat is de juiste bronvermelding voor de Bijbel in APA-stijl?

En dan gaat het om een citaat uit Marcus 12: 30 en 31: 30 heb de Heer, uw God, lief met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw verstand en met heel uw kracht.” 31 Het op een na belangrijkste is dit: “Heb uw naaste lief als uzelf.” Er zijn geen geboden belangrijker dan deze.’

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.5K

Antwoorden (1)

Daarvoor is geen officiële APA richtlijn.
OP de site van APA staat: Een referentielijst is niet noodzakelijk als je een oud Grieks, Romeins of klassiek religieus werk citeert. In het eerste citaat dient echter wel de versie van het werk vermeld te worden.