In de BOL-opleidingen niveau 3 en 4 bij het Albeda College in Rotterdam is een buitenlandse reis in het pakket opgenomen.

Citaat: In het programma zijn ook reizen opgenomen, zoals een wintersportreis waar de tweede klas de animatie verzorgt of een week naar een Nederlandse bestemming, waar sport en entertainment gegeven wordt. Een reis naar het buitenland is mogelijk waarbij het opvoeren van een show in een gerenommeerd hotel als hoogtepunt beschouwd kan worden.

De BOL-opleiding niveau van Zadkine in Rotterdam heeft ook buitenlandse mogelijkheden.

Citaat: Je loopt tijdens je opleiding stage. Dit kan in Nederland, maar is ook mogelijk in het buitenland. Werken in de toeristisch-recreatieve sector betekent dat jij werkt wanneer andere mensen vrij zijn. Je zult er dus rekening mee moeten houden dat je tijdens de (zomer)vakantie stage gaat lopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij Zadkine gaat het om niveau 4.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Meestal heb je voor een MBO/HBO opleiding geen stage in het buitenland. Ook niet voor de opleiding 'Recreatie - Leisure & Hospitality'. Maar sommige scholen hebben wel excursies naar een hotel, recreatiepark of camping waar je tijdens je excursie mee helpt bij de taken die je ook bij je beroep gaat krijgen. Tijdens de opleiding loop je wel in diverse periodes stage in het binnenland.