mag je tekst in de grafische rekenmachine stoppen voor je examens?

bv voor wiskunde of scheikunde

Toegevoegd na 14 minuten:
http://educatie-en-school.infonu.nl/examen/124564-grafische-rekenmachine-bij-het-eindexamen-2014-de-regels.html

Ik heb net deze link gevonden. Dus ik neem aan dat dit mag?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.ouders.nl/artikelen/kat-en-muisspel-rond-zoommath
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een GR meeneemt, mag je er alles mee doen (alleen niet verbinden met andere apparaten enz) Het ligt allemaal aan je school of ze hem resetten. Wat de mensen hierboven zeggen is niet helemaal waar. Sommige/ de meeste scholen doen het niet omdat het teveel werk is. Als dat wel gebeurt, kun je ook op internet zoeken wat je kunt doen om de teksten toch te behouden. Het was iets met een Custom ROM.

Het beste antwoord

Andere antwoorden (1)

Nee, want daar zou je spiekbriefjes in kunnen zetten.
Meestal laten ze je de rekenmachine resetten voordat het examen begint, zodat er niks meer in het geheugen staat.
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
dan hebben ze de regels veranderd, toen ik op school moest je het wel wissen
Nou dat mag wel ;) want je mag toch geen grafische rekenmachine mee naar het examen. Die staat in de computer of het moet een simpele 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0,+,-,= machine zijn.

Soms mag het wel, maar dan moet je hem resetten voor aanvang van het examen.