Als ik me voor 1 mei opgeef voor een opleiding kan ik dan nog switchen?

Stel ik geef me voor 1 mei op voor een opleiding in Zwolle, maar ik wil hem toch liever in Enschede gaan volgen.

Kan ik dan nog switchen? Of is dat niet mogelijk?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat kan. Schrijf je gewoon voor 1 mei bij beide opleidingen in. Vervolgens kun je daarna je keuze maken voor een van de 2 opleidingen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke, dus ik kan me opgeven voor 2 opleidingen en vervolgens kiezen? En hier zijn verder nog geen kosten aan verbonden?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt. je kan je zelfs inschrijven voor maximaal 4 opleidingen en er uiteindelijk 1 kiezen. Als je het maar voor 1 mei doet. En er zijn geen kosten aan verbonden.