Kan ik mij dubbel inschrijven via studielink.nl?

Ik ben op dit moment ingeschreven bij een universitaire studie, maar ik denk er over na om over te stappen naar een hbo-studie per volgend jaar. Ik lees overal dat ik mij moet inschrijven vóór 1 mei als ik daadwerkelijk zou willen overstappen.

Kan ik mij nu inschrijven voor de hbo-studie en dat ik tot eind augustus ingeschreven blijf staan bij de universiteit door bijvoorbeeld dubbel in te schrijven? En kan ik mij dan na 1 mei ook weer uitschrijven bij de hbo-studie indien ik toch niet besluit over te stappen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op meerdere plaatsen inschrijven kan altijd. Als je dan voor de ene studie niet ingeloot wordt, heb je nog iets anders achter de hand.

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien dat je je dan beter niet via studielink inschrijft.