HBO sociaal cultureel maatschappelijk werk.

Deze heeft veel vakken die ook horen bij culturele antropologie.

Toch blijven er belangrijke verschillen:
- culturele antropologie is meer gericht op onderzoek doen ipv concreet iets aanpakken
- culturele antropologie is minder specifiek gericht op achterstandsgroeperingen
- culturele antropologie is minder gericht op groeperingen binnen NL / de westerse wereld
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+Plus Ontwikkelingssociologie