Weet er iemand wat over de opleiding maatschappelijk medewerker?

Hallo,
Ik wil heel graag de opleiding maatschappelijk medewerker niveau 3 gaan doen. Ben heel erg aan het twijfelen of ik stage zou gaan lopen of werken.

Ik wil heel graag geld gaan verdienen, ben pas 20 jaar en woon nog thuis maar de opleiding duurt 3 jaar en wil niet heel lang meer thuis wonen.
Als je stage en school gaat doen krijg je meer begeleiding met alles. Dat heb ik wel nodig. En als je gaat werken heb je niet zo veel vakantie.

Weet er iemand misschien hoeveel je per maand verdient ongeveer als je werken en leren doet?

En de stage vergoeding? Krijg je dat bij deze opleiding? En hoeveel ongeveer?
Ik weet heel zeker dat ik deze opleiding wil! Twijfel alleen heel erg omdat ik wel geld nodig heb.

Gr

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is die vakantie zo belangrijk dat je niet voor de optie werk zou kiezen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja vakantie is heel belangrijk anders zou ik het niet zeggen he
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je eenmaal van de opleiding af bent en je gaat werken, heb je die lange vakanties toch ook niet meer? Meestal tenminste. Of wil je het er nu nog even van nemen nu het nog kan? Klopt het dat ik een al gesloten vraag van je zag over goedkope huisvesting waar niet meer op gereageerd kan worden? Bij deze dan nog een tip: ik weet niet of het iets voor je is, maar een neef van me die ging studeren huurde met nog een paar anderen een flat en deelde dan wel keuken en de badkamer, maar ook de vaste lasten. Dat scheelde een hoop.

Antwoorden (1)

Ik kan je alleen vertellen dat stage vergoeding niet per opleiding gaat maar per plek waar je stage gaat lopen. Ze zijn niet verplicht om je te betalen sommige kiezen ervoor het wel te doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat weet ik! Maar wou weten wat het ongeveer zou zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan een km vergoeding zijn tot enkele honderen euros. Niks zinnigs over te zeggen.