bestaan er opleidingen natuurkunde voor als je geen natuurkunde hebt gekozen maar deze voor je studie wel nodig hebt?

Ik heb namelijk geen natuurkunde genomen in mijn pakket, maar nu wil ik (dier)geneeskunde studeren. Mijn dierenarts vertelde namelijk dat hij toen hij jonger was geen scheikunde had genomen in zijn pakket. toen heeft hij een soort zomer scheikunde cursus gedaan met een (volgens mij kleiner) examen. Bestaat er ook zo'n cursus voor natuurkunde? en waar kan ik dat vinden/opgeven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een cursus die 6 jaar Natuurkunde in 1 zomer doet...? Je kan het ook in Antwerpen proberen, dan heb je geen Natuurkunde nodig: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=91&t=1233148
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kom je nu bij zes jaar?

Antwoorden (1)

Heb je natuurkunde op VWO-niveau nodig voor toelating tot je studie van keuze? Onze cursus natuurkunde bereidt je optimaal voor op het centraal examen, zodat je snel het benodigde diploma hebt!

Cursusinhoud
In de cursus worden de volgende onderwerpen behandeld die het programma omvatten van het voortentamen natuurkunde.

Mechanica
Optica
Elektriciteit en magnetisme
Golven en straling
Warmteleer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet ik dat dan doen in de zomer voor mijn examens? Zodat ik eigenlijk een extra examen heb? Hoe zit dat precies? Want het klink een beetje als een stoomcursus maar ik heb het vak alleen tot en met de 3e gevolgd toen het verplicht was