zijn dit goede tassen voor school?

http://www.spartoo.nl/Friis-ET-Company-ROBIN-WEEKENDBAG-x172516.php

http://www.invito.com/product/528514/invito/taupe/bag/?size=&actie=&mood

ik heb al naar de maten gekeken, die zijn waarschijnlijk goed, maar zijn ze stevig genoeg? ik moet ook een laptop mee naar school dus ze moeten echt stevig zijn.

Toegevoegd na 37 minuten:
en deze dan?
http://www.shopfriiscompany.com/nl/nl/friis-company/copenhagen-handbag_992986/992987?navId=60&page=2&limit=99&_=1352554407167

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook de derde link is gewoon een schoudertas die totaal niet gemaakt is voor laat staan berekend op zware schoolboeken.
Je zult ECHT aan de schooltas of rugzak of ransel moeten ; leuk of niet leuk. Het is gewoon een functioneel iets, geen accessoire.

Het beste antwoord

Nee, deze tassen gaan na 2 maanden al kapot. Je kunt het beste een leren tas kopen, bijvoorbeeld de Cowboy Bag. Ik heb deze tas en ik vervoer hiermee alle boeken voor 8 vakken dus deze kan veel hebben. Ik heb deze tas nu een jaar en hij is nog in perfecte staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

jij bent op zoek naar trendy tassen,
het nadeel is dat die meer geschikt zijn voor andere dingen
niet voor een stapel boeken
als je op een school zoals ik zit op het lyceum (havo)
raad ik je aan om een tas te kopen van het merk "eastpack"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk dat ze wel stevig genoeg zijn, de 1e lijkt mij wat steviger!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beiden zijn primair ongeschikt als schooltas. De eerste sjouw je je helemaal een breuk aan, en de tweede kan ongetwijfeld het gewicht van een flinke stapel boeken niet dragen.

Hoe lullig het ook klinkt, voor school zul je TOCH op zoek moeten naar een stevige boekentas, of een rugzak die voor dat doel gemaakt is.

Zeker met en laptop wil je niet het risico lopen dat op een trap een keer het hengsel breekt of de hele tas van ellende in elkaar scheurt ; hoe modieus en cool die ook is.
Vergis je niet in het gewicht van een stapel boeken, schriften, een laptop en wat meiden zoal meer mee naar school sjouwen. Mijn dochters sjouwen regelmatig met tussen de 7 en de 9 kilo (!!) en dat kunnen die damestasjes, al zijn ze ruim, ECHT niet hebben.

Toegevoegd na 21 minuten:
Een handtas is een handtas, en een schooltas is een schooltas. Leuker kunnen we het niet maken.
En dat betekent echt niet dat er geen leuke schooltassen zijn, maar in dit geval gaat functie ECHT voor vorm.