ziet er goed uit. acht je de tas zelf 'sterk' genoeg? of bestel je via internet. als je er niet de ganse schoolperiode mee wilt doen kan hij er best mee door.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@eleo via internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt het risico nemen als je prijs/verzendkosten je bevallen.. ga anders op zoek in het echie naar een dergelijke tas.
Imitatieleer is sterk, soepel, goed te onderhouden, is goedkoper en voelt aan als leder.
Genoeg argumenten om niet te twijfelen.
Je koopt tegenwoordig ook niet gauw een horloge meer voor je hele leven. Een reparatie is tegenwoordig duurder dan een nieuwe.
De tas ziet er prima uit en gaat zolang mee als de manier waarop je ermee omgaat. Doen!