Heb je op het HBO (Communicatie) een grafische rekenmachine nodig?

Of kan ik hem gerust verkopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou hem houden voor de zekerheid. Je kan hem altijd nog weg doen :-)

Antwoorden (2)

Ik ga er van uit dat je die daar niet nodig hebt maar ik vond met google wel iemand die die rekenmachine daar wel mocht gebruiken. Op sommige andere opleidingen mag het juist niet.

Ik zou het even afwachten dit jaar en hem volgend jaar verkopen als je hem echt niet nodig hebt en je er nog wat voor kan krijgen. Zet hem dan in juni ofzo in de verkoop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op veel HBO-opleidingen heb je hem niet nodig. Ikzelf heb accountancy gedaan en ik had hem niet nodig. Maar bij het vak statistiek bleek hij wel handig, want het scheelde nadenken :-). Maar nodig heb je hem niet en bij ons was hij op een gegeven moment ook niet meer toegestaan in verband met fraude, mede doordat je er ook teksten in kunt zetten ed.