kun je met het theorie boek B van 2011 leren voor het examen van 2012?

ik heb een theorie boek liggen voor de auto van het jaar 2011 en wil graag dit jaar theorie examen doen, gaat dat lukken met het boek 2011 of zal ik dan een nieuwe moeten kopen uit 2012?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

gedeeltelijk zal het wel kunnen maar slagen zou moeilijker worden omdat in nieuwe versies ook meestal de nieuweste vragen staan en nieuwe regels... Dus ik zou als ik jou was 2012 kopen en 2011 wegdoen...

Toegevoegd na 4 uur:
zie link van dit stukje :

Per 1 januari 2011 is een aantal verkeersregels veranderd. Hieronder vindt u de belangrijkste wijzigingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zou er zoveel veranderd zijn dan dit jaar?
gevaarherkenning en dergelijke was vorig jaar ook al namelijk. dus dat zit er allemaal wel in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een onzinantwoord, er zullen zeer waarschijnlijk geen regels veranderd zijn, en als dat wel zo is het verwaarloosbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@pompiedom, dat hoopte/dacht ik ook al.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, je kan dit boek prima leren. Ik moet er in de vakantie ook aan geloven... Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jij ook!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ pompiedom: wat een onzin argument met je; er zullen waarschijnlijk geen geef je al aan dat je het niet 100% zeker weet. VErvolgens trek je een conclusie dat het dus maar verwaarloosbaar is. Dus m.a.w. de vraagsteller moet het doen omdat jij dat denkt, maar het niet 100% zeker weet... Terwijl ik advies geef en zeg dat als er een nieuwe versie is ( anders was er nooit sprake van) deze niet voor niets is uitgekomen, dus zullen er wel degelijk veranderingen zijn. Positief of negatief... Dus is het handiger om de nieuwste versie te leren!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de site die je geeft heeft wijzigingen vanaf januari 2011 en daarna pas sept 2012, dus waarschijnlijk is mijn boek 2011 wel aardig up to date (hoop ik )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is aan jou. je moet je afvragen of je het wilt riskeren. Als je zeker weet dat je geen fout maakt en je daardoor toch nog slaagt, niks aan de hand. Maar zou je net dat ene puntje verliezen... jouw keus;) een theorie examen is duurder dan een nieuw boek lijkt me...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Absoluut geen onzinargument, waarom denk je nou werkelijk dat die boeken gemaakt worden? Draait allemaal om commercie, als ze ook maar 1 lettertje kunnen aanpassen, brengen ze weer een nieuw boek uit, die door velen gekocht zal worden. Of je nu 2011 of 2012 leert, maakt echt helemaal niks uit. Na het leren kun je overigens online nog allerlei oefenexamens maken, dus al zit er een minuscuul foutje in (wat voor je examen geen effect zal hebben), dan kun je dat alsnog herstellen. Dus niet je geld verspelen hoor, roxy123 ;-) en bedankt nog!