Onderzoeksvraag Sectorwerkstuk Multimedia , economie

Ik moet een sectorwerkstuk maken, voor het VMBO-TL 4e jaar, sector: economie, techniek.

wij hebben als onderwerp Multimedia, maar we kunnen er geen goede onderzoeksvraag bij bedenken, ook, als u enig idee heeft, mischien een deelvraag..

ik hoop dat jullie ons kunnen helpen!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kun je hier iets van leren:
http://www.rug.nl/scholieren/profielwerkstukken/gammasteunpunt/onderzoeksvraag

Antwoorden (3)

Hm..

- Wat is het effect van een online website op de verkoopcijfers / het klanten bestand van een middelgrote onderneming.
- Heeft aanwezigheid om Second Life economisch nut voor een onderneming in [...]
- Hoe kan een Facebook Applicatie omgezet worden in een geldgenererende web aanwezigheid voor een online winkel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is de toekomst van de televisie?

Met alle films en dergelijke die op internet bekeken kunnen worden wanneer je dat wil, wat is dan nog de waarde van een televisie. Blijft dit de centrale plaats in de huiskamer of veranderd dit?
Wordt de televisie het beeldscherm van de computer of blijft het een apart ding?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe lang hebben kranten in deze vorm nog een reden van bestaan? Het internetnieuws is veel sneller, goedkoper en meer up to date.