Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

Lezen, aandachtig lezen en nog eens lezen en daarna het op papier (pc ) uitje hoofd dupliceren en als dat nog niet lukt, het hele proces herhalen en eventueel nog eens.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1. Begrijp de samenvatting
2. Lees aandachtig, begrijp elke zin
3. Noteer kernwoorden op papier en a.d.h.v. jouw kernwoorden probeer je het na te vertellen door de woorden in deftige Duitse zinnen te gebruiken. Lukt het niet, kijk op papier en zeg hem nadien uit je hoofd na en ga verder. Blijf bij de inhoud!
4. Herhaling(meerdere malen kort, aandachtig en intensief is veel beter dan één maal er veel tijd in te steken. Je brein raakt minder vermoeid en je blijft beter geconcentreerd.)

Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat ik zelf altijd doe is alles blijven herhalen. begin op tijd met leren en doe bijvoorbeeld iedere dag een paar zinnen. in korte termijn leer ik altijd de eerste zin, ga dan naar de 2e en bij de 3e herhaal ik de eerste 2. als ik naar de 4e zin ga leer ik die en herhaal ik de eerste 3... enzovoorts

succes met leren!

ps. gebruik ook steekvoorden als je bijv een presentatie hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding