Je bent aan je knie geopereerd, kom je dan nog door de toelatingstest van de poltie?

Weet jij het antwoord?

/2500

Beste Karlijn. Dat hangt er nogal vanaf. Je dient een sporttest te voltooien. Om deze tot een goed einde te brengen heb je een goed functionerende knie nodig. Verder zal er ook nog een medische keuring plaatsvinden. Een arts zal dan inschatten of de knieoperatie een toekomstige belemmering voor je werk kan gaan vormen. Je zal in ieder geval niet zonder meer afgekeurd worden omdat je een operatie hebt gehad. Het gaat erom dat je je werk goed moet kunnen uitvoeren. Overigens is de medische keuring niet heel erg streng, de sporttest is wel gewoon een harde eis. Mijn vermoeden is dat indien je zonder problemen door de sporttest komt, de arts weinig bezwaar zal hebben.

Hangt er van af. Ik heb 12 jaar geleden een heel zware knieoperatie gehad, 6 maanden moeten revalideren maar ik loop nu weer een marathon is echt waar. Als het een meniscus operatie is zal dat zeker geen gevolgen hebben. Bij mij was het door een ongeval. Als de operatie goed geslaagd is kom je zeker door die test.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100