Je bent aan je knie geopereerd, kom je dan nog door de toelatingstest van de poltie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij moest de knieschijf omhoog gebracht worden waardoor ook de pezen moesten aangepast worden. En ik schreef dat het 12 jaar geleden was maar ik heb maar 6 maanden gerevalideerd en toen ging het ook heel goed verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah echt? Ze zeiden dat ik last ga hebben van mijn kraakbeen.had jij dat ook?

Antwoorden (2)

Beste Karlijn. Dat hangt er nogal vanaf. Je dient een sporttest te voltooien. Om deze tot een goed einde te brengen heb je een goed functionerende knie nodig. Verder zal er ook nog een medische keuring plaatsvinden. Een arts zal dan inschatten of de knieoperatie een toekomstige belemmering voor je werk kan gaan vormen. Je zal in ieder geval niet zonder meer afgekeurd worden omdat je een operatie hebt gehad. Het gaat erom dat je je werk goed moet kunnen uitvoeren. Overigens is de medische keuring niet heel erg streng, de sporttest is wel gewoon een harde eis. Mijn vermoeden is dat indien je zonder problemen door de sporttest komt, de arts weinig bezwaar zal hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er van af.
Ik heb 12 jaar geleden een heel zware knieoperatie gehad, 6 maanden moeten revalideren maar ik loop nu weer een marathon is echt waar.
Als het een meniscus operatie is zal dat zeker geen gevolgen hebben. Bij mij was het door een ongeval.
Als de operatie goed geslaagd is kom je zeker door die test.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij moet mijn rechter knieschijf meer naar links worden geplaatst, omdat mijn knieschijf uit de kom kan gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind 12 jaar wel lang durwn trouwens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Karlijn: je moet weten (of vragen) of het na de operatie gewoon weer helemaal goedkomt en er geen risico is (niet meer dan bij iemand die dit nooit heeft gehad) dat er nog klachten blijven bestaan of weer terugkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb ik al naar gevraagt, en hij zei dat er bij elke operatie wel nadelen waren? En bij mij dus heel misschien het kraakbeen