Wanneer vinden de introductiedagen of de introductieweek van de Hogeschool Rotterdam en Avans Hogeschool Breda plaats?

Ik kan het nergens op internet vinden en ik zou het graag weten omdat ik op vakantie ga en niet straks op mijn vakantieadres horen dat ik een introductie heb. Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Sorry las de vraag fout.

Introductie dagen zijn in week 0 bij avans, dus dat is de week voordat de lessen starten.

Je moet je bij Avnas voor sommige opleidingen hiervoor wel voor opgeven.

Toegevoegd na 17 minuten:
Bij Avans zullen de introdagen inderdaad in de week van de 20ste plaatsvinden.

Het aantal dagen etc ligt aan de academie waar je gaat studeren.

https://bb.avans.nl/webapps/avs-BbAlgemeen-bb_bb60/Info/jaarrooster2011-2012.pdf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat in de week van 20 augustus? Ik ga namelijk van 17 tot 24 augustus op vakantie. En is dat één dag of meerdere?