vraag over deeltijd bol opleiding (avond).weet iemand waar dat het beste kan?

Ik ben 25 jaar maar wil eigenlijk nog een opleiding doen.
Ik zoek eigenlijk naar een deeltijdbol omdat je werk enzo dan beter kan combineren met werk. Maar ik kom uit regio gorinchem. Weet iemand waar je zon opleiding kan volgen in de richting van administratie/secretarieel?

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik bedoel school beter combineren met werk. Typ fout

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.roc.nl/default.php?fr=details&id=12015300

Antwoorden (2)

De meeste deeltijdopleidingen bestaan uit school (een paar avonden, of één dag per week) en daarnaast werk bij een erkend leerbedrijf. Dat betekent dus dat je al werk moet hebben (of zoeken) in die richting. Wat voor werk doe je nu? Als dat ook al in de administratieve hoek is kun je misschien die combinatie maken: werken op je vertrouwde plek (of eventueel ergens anders binnen de organisatie) en daarnaast naar school. Je leert dan in de praktijk èn op school. Elk ROC in jouw buurt (er zijn meerdere, zag ik) biedt BBL/deeltijdopleidingen aan op secretarieel/administratief gebied. Maar je werk moet er dan dus wel bij passen.

Als je nu heel ander werk doet en/of niet bij jouw werkgever een werken & lerencontract kunt afsluiten is er nog wel een andere optie: via LOI, NTI etc. zijn er ook mogelijkheden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ROC Da Vinci college zit bij jou in de buurt.
Je kan kiezen voor secretarieel of bedrijfsadministratie.

Welk niveau hangt af van je opleidingen die je al hebt gevolgd.Als je wilt werken kies je een BBL opleiding.

Wil je stage en school dan kies je voor BOL. Hun hebben ook een deeltijdvariant.

Voor erkende leerbedrijven zie link.

Informeer bij de school eventueel voor welke variant je kiest. Bij bol kan je hopelijk zo snel mogelijk beginnen of in februari.

Bij BBl kan je gelijk instromen.