Kan de school je niet laten slagen wanneer alleen je portfolio onvoldoende is?

Opleiding sph. Alleen portfolio is niet goedgekeurd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij staat deze vraag in de verkeerde categorie!

Antwoorden (2)

Als dat de voorwaarde is om te slagen, nee dan kan het niet. Zo zit dat nu eenmaal in elkaar
Is er geen mogelijkheid van herexamen of herkansing?
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet beoordeeld omdat het niet voldoende is maar volgende week zijn de gesprekken en dat red de docent niet met nakijken als ik De portfolio nu nog aanpas. Eigenlijk kan ik niet slagen omdat de portfolio niet voldoende is n hij geen tijd heeft
Als in het examenreglement staat dat het portfolio voldoende moet zijn dan kan dat, ja.
Misschien kun je een aanvulling doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat in dat de portfolio voldoende moet zijn om een afstudeer gesprek t volgen maar de herkansing is pas 6⃣ maand later.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan zit er weinig anders op dan 6 maanden wachten, of in beroep te gaan tegen de beslissing (als je van mening bent dat je portfolio wel in orde was, maar niet goed beoordeeld is). Er zal vast wel een beroepsprocedure zijn (die waarchijnlijk ook zes maanden duurt...)