Ja. De kosten bedragen € 35 per toets; Nederlands en Engels vormen samen één toets. De andere toets is voor het vak waarin je een studie wilt gaan volgen.
Voor een volledig toelatingsonderzoek betaal je dus € 70. Als je hebt betaald, maar toch niet aan een of meer toetsen van het toelatingsonderzoek deelneemt, dan krijg je geen geld terug.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het blijkt geen standaardprijs. Bij Saxion kost het zelfs € 55 per toets!
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee. Wanneer je je aanmeldt bij een HBO kun je de toelatingstest over het algemeen gratis af laten nemen.

Mocht je hem willen doen: Succes!