Weet iemand iets over de AOB-test 21+ zonder diploma's?

Weet iemand wat je kan verwachten als je zo een test moet afleggen? het is voor wdka- lifestyle & design. ik heb begrepen dat alle testen voor de hbo opleidingen 21+ zonder diploma het zelfde zijn op eentje na. kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Het enige dat ik hierover kan vinden is het volgende:

"Als je niet voldoet aan de vooropleidingseisen én je bent 21 jaar of ouder, dan kun je voor de studierichtingen binnen Autonome beeldende kunst en Vormgeving een zogeheten AOB test afleggen; voor de andere opleidingen doe je de 21+ toets. Zo wordt getoetst of je algemene intelligentie een studie op hbo-niveau toelaat. Meer informatie kun je opvragen bij ons bedrijfsbureau DEKOONINGOffice.
Voor meer informatie over de AOB test kun je bellen met 010-2331900. Deze test mag je alleen afleggen als je 21 jaar of ouder bent op 1 oktober van het jaar waarin je met je studie wil starten. De kosten voor deze test zijn voor eigen rekening."

http://wdka.hro.nl/page.asp?id=150749#MJBteBBS4ML0Cf7yP1t2V2qB-0