Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

aan welke school kan je studeren in los angeles ?

Hoi allemaal '
ik zou graag later als ik mijn school heb afgemaakt een jaar bijvoorbeeld willen gaan studeren in los angeles maar zijn er dan ook scholen waar je geen vloeiend engels voor hoeft te spreken en waar je geen opleiding hoeft te volgen gewoon studeren '?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
965
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet een goed bureau in Den Haag dat daarin kan bemiddelen. Als je de naam wilt weten, stuur me dan een privébericht want volgens mij mag ik hier geen 'commerciële' antwoorden geven.
Mijn zoon heeft via dat bureau in het buitenland gestudeerd. Erg leuk. Ze zijn goed op de hoogte van leuke en goede plekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen opleiding volgen maar gewoon studeren? Hoe bedoel je dat? Op academisch niveau? En dat vloeiend Engels, daar heb je zo te zien nog ruim de tijd voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat wil je dan studeren als je geen opleiding wil? En als je Engels niet goed spreekt is het lastig studeren in het Engels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ehh, misschien au pair meer wat voor je? Wel een jaar in het buitenland, je hoeft niet te studeren, en je hoeft geen vloeiend engels te spreken want je gaat daarnaartoe om je engels te verbeteren. ( let op; ga wel met een goed aangeschreven au pair bureau in zee anders wordt je meer een huisslaafje! )

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ef school los angeles, ga naar www.ef.com voor meer info
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding