Hoe ga je het moeten plannen als je super veel huiswerk hebt en ook nog piano les hebt waarvoor je elke dag 1 uur moet leren ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kijk of je in het weekend vooruit kan werken met je huiswerk, zodat je door de week wat meer tijd hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In dat geval is het een kwestie van prioriteiten stellen.

Ben je een uitzonderlijk piano talent met een kans om op zijn minst op het conservatorium te komen? Mogelijk kan je overleggen of het huiswerk wat gedoseerd kan worden.

Echter ben je dat niet..Speel wat minder piano ( half uurtje per dag, of 3 uurtjes per week ) en steek de rest van de tijd in je huiswerk.

Beter nog: spreek met jezelf af dat als je huiswerk af is, je de resterende tijd kan gaan piano spelen, dan kan je nooit teveel op een dag doen.