Hoe verder te leren in de biologie?

Ik heb op de middelbare school Biologie gehad dit was nog op VBO niveau. Ik heb dit altijd met veel plezier gedaan alleen heb er verder niks mee gedaan. Nu zou ik graag een opleiding willen volgen in Biologie. Weet iemand waar ik kan beginnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
VBO is wat nu VMBO basis en kader is :-)

Antwoorden (1)

Je zou eens kunnen kijken bij groen onderwijs. Dat zijn allemaal opleidingen op MBO niveau. Van korte opleidingen (1 à 2 jaar) tot MBO niveau 4 (4 jaar)
Er zijn opleidingen met dieren, met planten, milieu, voeding etc.
Vaak zijn het gewone schoolopleidingen, maar het kan soms ook met werken en leren (BBL). Dan ga je één dag naar school en je leert de rest in de praktijk. Mèt een inkomen.
Veel succes!

Toegevoegd na 3 minuten:
Link doet het niet geloof ik. Nu wel:

http://www.groenonderwijs.nl/225.htm