help ik moet een tas wat is de goeie afmeting?

ik ga na de zomer vakantie naar de middelbare school ik heb een schooltas nodig hij mag niet meer dan 35 euro kosten. weet iemand hoe groot die moetzijn ..x...x...?of hoeveel liter of weet iemand een leuke goeie tas?.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koop gewoon een standaard Eastpak. Die dingen zijn gemaakt voor scholieren en hebben dus een goede maat.
Amadea
12 jaar geleden
Waarom maken jullie overal toch zo'n probleem van, supergril? Ga naar de winkel, zoek een mooie uit en vraag of die geschikt is voor school! In mijn jeugd was dat zo simpel, je kreeg van je ouders een degelijke effen leren schooltas en die gaat de rest van je leven mee....

Antwoorden (3)

Je moet in ieder geval niet voor een handtasje gaan, die zijn te klein. PRECIES de goede maat zijn de tassen van eastpak. Je hebt ze in rugzak- vorm (deze raad ik je aan), in schoudertas vorm etc.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga kijken bij de action daar heb je goedkopen en ik weet niet hoeveel boeken je krijgt welk niveau doe je ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
koop gewoon een goeie tas die niet kapot gaat.