mijn natuurkunde leraar heeft iedereen een punt extra gegeven boven het behaalde cijfer maar mij niet omdat mijn toets anders was< mag dit wel???

Toegevoegd na 9 minuten:
omdat ik die dag ziek was, de klas heeft een punt extra gekregen omdat de toets moeilijk was, toen ik naar mijn leraar ging en vroeg of hij de toets moeilijker maken zou, zei hij maak de toets niet moeilijker maar ook niet makkelijker

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom kreeg jij een andere toets?
Kimath
12 jaar geleden
wilde ik ook net vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Herkansing, inhalen zoiets lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat anders de andere leerlingen de antwoorden van het proefwrk kunnen geven.

Antwoorden (4)

Ja, als er in de 1e toets een fout zat en in jouw toets niet kan dat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, niks mis mee. Bij de eerste toets is de normering bijgesteld vanwege een te hoge moeilijkheidsgraad. Bij de tweede toets gold de normale waardering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heeft hij het aangepast en is het op het normale niveau. En je leraar geeft geen antwoord op de vraag of de toets moeilijk is, daar moet je geen waarde aan hechten. Leer gewoon goed. Meer kan je niet doen.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor het nakijken van een proefwerk zijn geen strenge regels opgesteld zoals die wel zijn bij een examen. De leraar mag de klas er een punt bijgeven, en jou niet aangezien jij een andere toets hebt gemaakt. Aangezien hij heeft gezegd dat hij de toets even moeilijk zou maken, zou je naar je decaan/afdelingsleider kunnen gaan en dit kunnen melden. Als je je verhaal uitlegt en zegt dat het dezelfde moeilijkheid zou hebben, kun je misschien wat bereiken. Ik zou het als ik jou was in ieder geval proberen. Niet geschoten is altijd mis!