Is het waar dat de examenregelingvan havo 2012 veel moeilijker wordt?

Zo heb ik gehoord dat je bv alles met een 6 moet afsluiten.

Weet iemand hier meer van? Het liefst met bronvermelding.

Bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm die je wiskunde a of b ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe*

Antwoorden (2)

In de vakken:
Engels, Nederlands en Wiskunde mag je maar één 5 hebben. Voor de rest geldt de oude regeling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt
In de link staat het gehele eindexamenregelement voor het jaar 2012. Vanaf pagina 13 wordt het interessant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat om de tweede fase, ik weet niet ik hier vanuit kan gaan