Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wiskunde bijles geven aan brugklassers

Ik zit momenteel in het examenjaar en ik verwacht dat ik mn diploma zal behalen waarbij ik wiskunde met een 9 afsluit.

Ik ben dus van plan om bijles wiskunde te geven omdat ik weet dat veel leerlingen hier moeite mee hebben.

Hoe kan ik in contact komen ? Of weten jullie een site waar ik kan laten weten dat ik bijles wil geven ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je doen, heel leuk werk!!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Op mijn school ( Het Rijnlands Lyceum Sassenheim) kan er via de site aangemeld worden of via de conrector. Misschien kan dit ook wel bij jou.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via marktplaats of www.huiswerkbegeleiding.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga eens praten met de schooldecaan. Ook van andere scholen in je buurt. Die weet waarschijnlijk het beste welke leerlingen hulp kunnen/willen hebben en kan je in contact brengen
Of zet een advertentie in het schoolblad als dat er is
(Lees meer...)
12 jaar geleden
je kunt aan je oude leraren vragen of zij iemand weten die het moeilijk vind meestal kom je er dan wel mee in contact.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op jouw school hangt er vast wel een mededelingenbord; vraag of je daar een advertentie voor bijles wiskunde op mag hangen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons op school is het zo dat je dit bij je mentor of teamleider kan aangeven.. als je bijles wil geven, maar ook als je bijles wil krijgen.. zij brengen jullie dan in contact met elkaar.. je kan er dus bij een van hen eens naar vragen..
of anders kan je op marktplaats een advertentie zetten, maar hier heb ik geen ervaring mee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je altijd aanmelden bij Studentsplus (zie hieronder, ze zitten in heel Nederland). Zij zitten als het ware tussen jou en de leerlingen in en bemiddelen als het ware. Op die manier hoef je niet zelf op zoek naar leerlingen en zij niet naar jou.
Daarnaast kun je op internet zoeken naar huiswerkbegeleiding. Vaak zoeken ze daar ook mensen die goed zijn in wiskunde.
Een briefje bij de plaatselijke supermarkt aan het prikbord, wil ook nog wel eens helpen.
Het allerbeste werkt echter nog steeds mond tot mond reclame: Geef iemand wat extra uitleg, die vertelt het door, een volgende meldt zich aan en zo krijg je langzaamaan steeds meer vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding