Leuk onderwerp voor presentatie Engels ?

Het moet havo 4 niveau zijn. Dus niet iets al huisdieren ofzo:)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het feminisme. Dat is ontstaan in Engeland. Erg boeiend onderwerp en er is veel te vinden op internet.

Ik heb ooit een keer voor Engels IN het Engels een presentatie over de Duitse taal gehouden! (4VWO was dat) Het werd zo goed ontvangen dat ik een week later voor Duits twee bonuspunten kreeg bij het eerstvolgende proefwerk. Weet niet of dat volgens de regels was maar ik was er wel blij mee! :)

Huwelijk van William en Kate De geschiedenis van de Londense metro De tower bridge (deze werkte vroeger op stoom) De olympische spelen van 2012

Misschien over de engelse historie

Jouw visie op de toekomst De bio industrie Drugs en drank gebruik onder britse jongeren Thee The beatles Australia versus engeland Enz. Maar kom op! Dit soort opdrachten moet je koesteren. Eindelijk mag je een keer een eigen onderwerp kiezen! Doe dat dan! Wat interesseert JOUW? Wat wil jij je klasgenoten overbrengen! Succes!

Engelse traditie, bijv schooluniformen en boarding schools.

Geschiedenis van animatie

Een goed onderwerp is misschien het Engelse klassensysteem.

Engeland met Nederland vergelijken?

Mode in Engeland? Verbastering van de taal in Engeland. Misschien hoe het komt dat het Engels veel ' netter ' en ' bekakter ' is dan het Amerikaans Engels.

misschien kan je de belangrijkste gebeurtenissen uit de geschiedenis noemen? of een stad, en daar de hele geschiedenis vertellen? of gewoon over de stad? succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100