Wat betekend ckv ?

Een jongen die ik ken begon op msn tegen mij te praten en hij zei dat hij een workshop voor ckv had. Maar ik vond het een beetje dom om nou te vragen wat ckv betekend. xD dusja wat betekend ckv ( hij zit in 4 havo )

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (7)

Cultureel Kunstzinnige Vorming
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Culturele en kunstzinnige vorming. Dat is een profielkeuzepakket bij havo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je aan het typen bent en iemand anders zet al een antwoord neer, dan heb je er twee...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha! High five!!!
dat is gewoon vaker zo. Je ziet een vraag, denkt na over het formuleren van het antwoord en dan plaats je dat antwoord en zijn anderen al sneller. Het zij zo :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Profielkeuzepakket?
Ik ken het alleen als vak, dat volgens mij altijd in het gemeenschappelijk deel zit, niet in het profieldeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is het op de meeste scholen een verplicht vak. Dat hebben ze ook op het VMBO. Alleen kun je op de HAVO wel CKV2 erbij nemen. Dan ga je er wat dieper op in.
cultureel kunstzinnige vorming, en vak bedacht voor de 2de fase waarin je leert over kunst, films theater etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ckv, culturele kunstzinnige vorming. Je krijgt dat meestal in de bovenbouw in 4 vwo en havo. Sommige scholen noemen het ckv maar andere ook wel kcv. precies andersom dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, Culturele Kunstzinnige Vorming.

Dat kan zijn schilderen, tekenen en dat soort kunst.
Maar ook toneel, dans musicals, wat daarmee te maken heeft.
En ook fotografie, poezie, computers enzovoort.

nouja, op deze site staat meer:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met ckv moet je naar voorstellingen e.d gaan. Je moet hierover verslagen schrijven. Ook moet je soms opdrachten doen die met kunst te maken hebben (ik heb ooit een keer een film gemaakt). Bij ons op school ben je ook verplicht om een keer zelf aan een voorstelling o.i.d. Mee te doen. (het staat voor culturele kunstzinnige vorming het laat je kunstbeeld vormen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij op school hebben ze ckv en kcv. Kcv is wat meer over de oudheid, bijvoorbeeld de Romeinen enzo.
Ckv is moderner. Zo moet ik bijvoorbeeld naar 6 voorstellingen/films/musea.
Ik denk dat hij een dans/toneel/zang/muziek workshop had.