Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben een week van school geschorst wat moet ik nu gaan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Kimath
13 jaar geleden
Nadenken over de reden waarom je geschorst bent, en dit niet weer doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@eto maakt dat heel veel uit daar wil ik niet over praten liever...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vraag hoort bij onderwijs...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Probeer bij te blijven met je huiswerk, achterlopen is niet prettig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij kan helemaal geen plus geven ;-)
Bij jezelf nagaan waarom je geschorst bent, en je excuses maken voor wat je hebt gedaan. Het zal wel niet zomaar zijn en dus heb je maar te dealen met de consequenties. Dit betekent meestal dat je je een week kan gaan vervelen maar je kan jezelf beter nuttig maken.
Je zou huiswerk kunnen maken, en bij klasgenoten vragen wat je allemaal mist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je geen opdrachten mee gehad?
Inderdaad aan iemand uit klas vragen wat je moet doen.
Zodat je niet te ver achterkomt met je schoolwerk .
Want met een weekje lui zijn bereik je niks je kan beter zorgen dat je bij loopt met alles
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooruitwerken met je schoolwerk, zodat je bijblijft.
Nadenken over hoe het zover gekomen is en hoe je kunt voorkomen dat het opnieuw gebeurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon lekker genieten van je vrije dagen, ik spreek uit ervaring. Het is natuurlijk wel belangrijk om bij te blijven met je huiswerk. Miss motiveerd Het je nog meer om goede cijfers te halen nu je geschorst bent
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schorsing is weliswaar vrij van school, maar het is geen vakantie. Integendeel.

Heeft school geen afspraken met je gemaakt voor deze week? Over huiswerk, strafopdracht, weer terugomen?

Kijk op de schoolsite welk huiswerk er opgegeven is. En lukt dat niet, bel elke dag met een klasgenoot. Werk vooruit. Boeken lezen, werkstukken maken, hoofdstukken leren. Je moet het drukker hebben dan ooit, deze week.

En denk na over de reden van schorsing. Hoe is dat zo gekomen en hoe kun je dat een volgende keer vóorkomen. Wat hiermee heb je je credits al aardig verspeeld denk ik. Nog zo'n akkefietje en je wordt verwijderd.

Bij schorsing worden ouders ingelicht. Ik hoop dat jullie een stevig gesprek hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding