waarom ontken ik?

Hallo mensen,
Ik probeer altijd goed mijn best te doen op school.
Maar ik heb een probleem.
Ik heb veel hartkloppingen en heb erg veel stress terwijl ik eigenlijk geen stress hoor te hebben.mijn opleiding mbo stelt echt niet veel eisen aan mij maar ik stik van de stress.

ik heb al tijden last van stress.trillende handen en hartkloppingen zwetenden handen en pieker altijd over niets .word zeer gestrest bij toetsten etc.ik voel me echt niet lekker hoor maar het probleem is :ik geef niet toe.ik ga bijna altijd halfdronken naar bed ,kater van bed af en doorgaan en naar school en doen alsof alles goed is.moet soms zelfs bijna huilen(halfdronken).
Ik weet zelf dat ik dit niet langer kan doen dan een paar jaar want dan ben ik kapot.kan iemand me helpen want ik ben bang dat ik ,overspannen ben of depressief terwijl ik als ik vrij ben van school of onder school me goed voel mar in de avond juist een beetje depressief word dat ik weer hen moet.help me aub want ben bang dat het niet goed gaat en depressief word.

danku voor de moeite

sorry als onduidelijk is .probeer morgen in nuchtere toestand beter uit tte leggen want halfdronken voel ik me aardig goed en denk ik :ah niets aan de hand en dan de volgende dag op school om een kleine project ofzo krijg ik echt shakende handen en zwetende handne om de kleinste dingen.vind hetn erg kut.iemand advies voor mij.sorry voor de spelling hoor.niets met mbo te maken alleen van mij.

Weet jij het antwoord?

/2500

Tijd om met je ouders te praten die kunnen je helpen hierbij. Als je niet met je ouders kan praten, praat dan met je huisarts, vertrouwenspersoon of iemand anders. Wacht niet, nu is het nog niet te laat...

Je moet als de sodemieter stoppen met alcohol drinken. In het begin is het dan moeilijk om in slaap te komen, maar uiteindelijk zul je blij zijn, dat je die troep niet meer nodig hebt om te slapen. Daarna zal het steeds beter gaan met je en kun je ook weer goed nadenken. Die stress, trillende handen, hartkloppingen enz. kunnen heel goed het gevolg zijn van je drankgebruik. Je hebt echt geen alcohol nodig om gelukkig te zijn. Doe jezelf een lol en drink niet meer. Houd er rekening mee, dat de eerste dagen moeilijk kunnen zijn, maar daarna wordt alles beter. Als het nodig is kun je via je huisarts gesprekken aanvragen bij een psycholoog om je te helpen. Sterkte bij je strijd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100