Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Niet van je laatste dag genieten...

Shit! Laatste zondag vrij.

Maar zoals elke zondag van de vakantie denk ik alleen maar aan 'de hartheid van het leven'. En dan alleen aan de negatieve en onzekere dingen. Dus niet over 'Yes morgen zie ik me bff weer', maar 'Kan ik niet beter dit doen'.

Weet iemand nog een manier om na m'n huiswerk nog te kunnen genieten? Bij mij komt alleen een film en pc naar boven, dan ben je in je eigen wereldje...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
550

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bel wat vrienden op.

ga naar de Mac, ga wat voetballen.

Ik zit in de 2de en heb ook mijn laatste vrije dag, ik weet hoe het voelt xD
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan pas genieten als je het proportioneel doet...

Vrienden opzoeken/uitnodigen...sporten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga iets doen wat je nog nooit eerder hebt gedaan! Zoek een origami-vouwwerk op op youtube en probeer of je dat kan, of knutsel iets indrukwekkends. Organiseer een oliebollenrestjesfeestje als afscheid van de vakantie vanmiddag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe lang een vakantie ook is, er komt altijd een laatste dag en dan is het weer voorbij. Als je dan kunt terugkijken op fijne vrije dagen dan is het toch heerlijk?

Juist omdat je elke keer dat zelfde down gevoel hebt, moet je misschien vaste prik van die laatste vrije zondag een traditiedag maken. Een bruisende afsluiting. Denk aan een strandwandeling met je vriendinnen/vrienden en daarna pannenkoeken eten aan de boulevard.
Of een bioscoopmiddag thuis houden. Bak popcorn erbij, cola/breezer en drie films achter elkaar kijken met dezelfde leuke club vrienden. Weet je, als je er zelf een positieve draai aan weet te geven, dan valt het best mee.

En vergeet niet, elke schooldag brengt je weer dichter naar je volgende vakantie :) !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding