Heeft er iemand een voorbeeld van een Sterkte-zwakteanalyse.

Ik Moet voor stage een Sterkte-zwakteanalyse maken, maar ik zou niet weten hoe te beginnen. Heb er nog nooit was van op school gehad en op wiki is wel wat te vinden maar daar kom ik zo ver mee.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.2K

Het beste antwoord

Het wordt ook wel een SWOT analyse genoemd:
sterktes, zwaktes (weakness), kansen (opportunities), bedreigingen (threats).

Gaat het om jou persoonlijk?
Dan moet je nadenken over hoe je in elkaar zit, wat je sterke punten zijn, wat je goed hebt gedaan en wat je minder goede punten zijn, waar je nog aan zou moeten werken.

Je hoeft het je niet zo moeilijk te maken.
Zet alle sterke punten op een rij.
Denk aan hoe heb je opdrachten uitgevoerd,
zijn mensen tevreden,
wat zijn de kritiekpunten.
Houd het simpel en houd het dicht bij jezelf.

Hier vind je wat ideeen en

http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfonderzoek/persoonlijke-swot-analyse
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nou een voorbeeld , sterke is dan communicatie en een zwakte is misschien hmm.. initiatief nemen, het is gewoon wat er op je stage goed ging en slecht ging