Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik nederlands woordenlijst van A t/m Z (inclusief geluid ) vinden ?

Inclusief geluid

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Taal
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

In mijn antwoord ga ik ervan uit, dat je Nederlands wilt leren eventueel on-line.

http://nederlands-leren.net/

Op deze website vindt je alle informatie om gratis Nederlands te leren, Nederlands leren lezen, Nederlands leren schrijven, de Nederlandse grammatica en oefeningen Nederlands. Alle informatie die op Nederlands-Leren wordt aangeboden is gratis. Vaak wordt u doorverwezen naar andere interessante sites waar u ook informatie kan vinden om Nederlands te leren.
Nederlands is een Germaanse taal. Om Nederlands foutloos te leren spreken en lezen is geen sinecure! Meestal duurt het enkele jaren om goed Nederlands te leren. Indien men toegang tot internet heeft kan men het best beginnen met gratis online taal oefeningen om Nederlands te leren. Op Nederlands-Leren.net vindt u alle informatie en toegang om zelf Nederlands te oefenen.

Online Nederlands leren is niet voor iedereen geschikt.

Behalve zelfdiscipline is ook de hulp van de Nederlandse partner onontbeerlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding