Neelie Kroes heeft Intel een recordboete opgelegd. Wat in het geval dit niet wordt betaald?

De boete bedraagt maar liefst € 1,06 miljard. Is Intel gebonden om dit te betalen of kan het bedrijf naar een hogere instantie stappen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Deze boete die is opgelegd door een Europese Commissaris moet betaald worden...

Uiteraard kan Intel naar het Europees Hof stappen en dan zou er een lagere boete uit voort kunnen komen...

Doorgaans worden boetes alleen erg goed onderbouwd op basis van gedegen onderzoeken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan verdubbelen ze die boete toch...

en dan weer...

en dan schikken ze het op 10% en dan is het over...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Wat in het geval dit niet wordt betaald?"

Simpel, dan gaat de markt dicht en mogen concurrenten het gat opvullen.
Althans, vzv de markt daar zelf niet te veel last door ondervindt natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan verliezen ze hun toegang op de europese markt of er wordt een extra heffing op hun produkten geheven. linksom/rechtsom........ het geld krijgt ze.