Mag ik olijfolie van een bedrijf uit Griekenland in Nederland zomaar doorverkopen?

Kan ik olijfolie die ik geïmporteerd heb uit Griekenland zomaar doorverkopen op marktplaats bv zonder papieren. En aan winkels? Wat voor documten zou ik hiervoor nodig hebben.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Als het in het groot gaat, dan moet je ingeschreven staan bij de kamer van koophandel, dan heb je een handelsonderneming. Als het om een paar liters gaat, dan heb je niets nodig.