Onder welke branche valt een bedrijf die bedrijfsuitjes en vriendenweekenden organiseert?

Er zijn bij dit bedrijf verschillende evenementen te boeken zoals bubble bal, kleiduifschieten etc..

4 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Volgens mij is dat een facilitair medewerker.
Binnen ons bedrijf regelen facilitaire medewerkers onze uitjes e.d.
jasper040
4 jaar geleden
Bedankt voor je reactie, ik bedoel eigenlijk wat de branche is waarin dat bedrijf dan opereert. Evenementenbranche of heeft het een andere naam?

Antwoorden (2)

Een evenmentenbureau, waar jij op doelt, valt onder de dienst horeca, sport, recreatie:
https://www.mmenr.nl/duurzame-diensten-mmenr/duurzame-pakketten-marketing-ondernemers/welke-branches-zijn-er/
4 jaar geleden
De branchevereniging voor evenementenbureau’s is IDEA
ronron1212